Gå vidare till innehåll

Följ oss

✔ Dagens erbjudanden pågår fram till 23:59

✔ Betala i efterhand med Klarna

E-post

Beställning och leverans

Verzending Hoobox

DITT TÅLAMOD KOMMER ATT BELÖNAS AV OSS

VI BELÖNAR DITT TÅLAMOD.
Så snart vi har mottagit din beställning skickar vårt team på fabriken din produkt direkt till den leveransadress som du har angett. Vi sparar kostnader för dyra lager i Nederländerna och kan därför erbjuda dig det lägsta priset.

Därför är leveranstiden lite längre än vanligt (8-12 dagar). Den längre leveranstiden uppväger inte de många fördelarna, som till exempel: gratis frakt, alltid spårning och garanti för en utmärkt och snabb kundtjänst.

Försändelse
Behandlingstiden för varje beställning är 1 arbetsdag. Det tar 6 till 15 arbetsdagar för din beställning att anlända. Om det har gått mer än 16 dagar kan du skicka ett e-postmeddelande till klantenservice@hoobox.nl för att kontrollera statusen för din beställning. Återbetalningar hanteras vid behov via e-post.

Återvändandepolicy
Vår policy är 14 dagar. Om det har gått 14 dagar sedan du fick din beställning kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller ett utbyte. För att vara berättigad till retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i sin originalförpackning. Skicka inte tillbaka ditt köp till tillverkaren, utan skicka ett e-postmeddelande till oss för att få adressen.

Återbetalning
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela att vi har mottagit de returnerade varorna. Vi meddelar dig också om din återbetalning har godkänts eller avslagits. När den har godkänts kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att göras på ditt kreditkort eller på din ursprungliga betalningsmetod inom 5 arbetsdagar.

För sent eller uteblivet bidrag
Om du ännu inte har fått din återbetalning ska du först kontrollera ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag - det kan ta ett tag innan återbetalningen är officiellt bokförd. Kontakta sedan din bank. Det tar ofta en viss tid innan återbetalningen kan bokas. Om du har gjort allt detta och återbetalningen fortfarande inte har mottagits, vänligen kontakta oss på klantenservice@hoobox.se

Förlorade/försvunna paket
Hoobox.com är inte ansvarig om fel adress anges. Kontrollera att fakturerings- och leveransadressen är korrekt innan du behandlar din beställning. Om vi har gjort ett misstag tar vi fullt ansvar för beställningen till dig, utan kostnad.

Tull
Vi ansvarar inte för eventuella tullkostnader när varan har skickats. Genom att köpa våra produkter godkänner du att ett eller flera paket kan skickas till dig och att det kan uppstå tullavgifter.

Leveranstider
Leveranstiderna varierar beroende på var du befinner dig.

Plats

*Uppskattad leveranstid

Sverige

6-12 arbetsdagar

 
Maximal leveranstid - 15 arbetsdagar.
* Detta inkluderar vår handläggningstid på 1 dag.
* Alla leveranstider inkluderar inte förseningar i samband med tullklarering.

Information om spårning
Du får ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer när din beställning har skickats. Kontakta oss om du har problem med spårningen av ditt paket.

Min spårning säger "Ingen information tillgänglig för tillfället".

Det tar vanligtvis 2-5 arbetsdagar innan spårningsinformationen i systemet uppdateras. Om din beställning gjordes för mer än 5 arbetsdagar sedan och det fortfarande inte finns någon information om ditt spårningsnummer, vänligen kontakta oss.

KOMMER MINA VAROR ATT SKICKAS I ETT PAKET?
Vi väljer alltid det mest hållbara sättet att skicka våra paket för att minska koldioxidutsläppen. Det är därför möjligt att din beställning levereras i flera delar vid olika tidpunkter.

Om du har några andra frågor kan du kontakta oss via kontaktsidan, så hjälper vi dig gärna.

HÅLLBARHET
Våra produkter skickas direkt från leverantören till din adress. På så sätt undviker vi de många mellanhänderna, vilket gör att ditt paket färdas kortare sträckor och släpper ut mindre koldioxid och är mindre skadligt för miljön.

Du vet hur det går till, tjusiga plastförpackningar. Det gör vi inte på Hoobox. Vi deltar inte i den så kallade lufttransporten, där människor skickar onödigt stora paket. Detta utrymme kastas bort igen, eller hur?