Beställning
Hur kan jag spåra mitt paket?
Du får ett e-postmeddelande med spårningsinformation när din beställning har skickats. Gå till sidan för spårning på vår webbplats och ange det spårningsnummer som vi skickade dig i e-postmeddelandet. Det kan ta upp till fyra dagar innan spårningsinformation visas.
Var är min beställning?
Du får ett e-postmeddelande med spårningsinformation när din beställning har skickats. Gå till sidan för spårning på vår webbplats och ange det spårningsnummer som vi skickade dig i e-postmeddelandet. Det kan ta upp till fyra dagar innan spårningsinformation visas.
Kan jag ändra min beställning?
Vi arbetar mycket snabbt med att behandla beställningar för att se till att du får dem så snart som möjligt. Du kan ändra din beställning så många gånger du vill innan du klickar på "slutför beställning", men efter det kan du inte ändra din beställning längre.
Returnera
Vad ska jag göra om jag får en defekt produkt?Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader när du returnerar din vara. Fraktkostnaderna återbetalas inte. När du får din återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.
Kan jag returnera produkten?
Här på Hoobox.se strävar vi efter nöjda kunder. Är du inte nöjd av någon anledning? Skicka oss ett e-postmeddelande med information om orsaken till din retur. Då kan du returnera produkten till oss på egen bekostnad.